image003Sportdrank AA Drink is de nieuwe titelpartner van de Fanny Blankers-Koen Games in Hengelo. De FBK-Games kampten afgelopen jaar met organisatorische problemen en de meeting dreigde omwille van financiële redenen te verdwijnen. Met de overname door het Belgische sportmarketingbedrijf Golazo Sports eerder en de nieuwe samenwerking met AA Drink krijgt de Nederlandse meeting opnieuw wat (financiële) ademruimte.

 “Met de ondertekening van het titelpartnership is de toekomst van het belangrijkste atletiekevenement in Nederland veilig gesteld”, klinkt de organisatie in een persbericht. “De AA Drink FBK-Games zitten voor dit jaar en de volgende jaren weer helemaal op het goede spoor. Er kan nu werk worden gemaakt van de verdere groei van de meeting met als doel een permanente plaats in de top-20 van de wereldatletiek.”

Vanuit AA Drink klinkt enthousiasme. “We steunen heel wat breedtesportevenementen in het hardlopen en meerdere topatleten. Dit top-atletiekevenement weerspiegelt dezelfde ambities die wij als nummer één sportdrankmerk ook nastreven. Door de belangrijkste atletiekmeeting van Nederland te ondersteunen, versterken we onze band met de grootste olympische sport.”

Hans Kloosterman, directeur van de Stichting FBK-Games, is uitermate tevreden:  “AA Drink is een fantastische partner voor de FBK-Games. Een sport-gerelateerd consumentenmerk, waar bewegen en gezondheid belangrijke kernwaarden zijn, is voor ons de ideale titelsponsor. De steun van AA Drink bevestigt de koers die wij zijn ingeslagen. Dit geeft vertrouwen, ook naar andere partners.”